Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Autor |
Wiadomość |
Numen
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Pią 19:41, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jak się prowadzi taki bobek po asfaltach? da radę tym skręcać normalnie czy trzeba bokiem? i jeszcze jedno.. masz zaspawany ten dyfer na chama czy tylko zwiekszone tarcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szary
Rajdowiec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Pią 19:52, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Dyfer pewnie w sensie że ma zmienione przełożenie.
Skąd sie bierze dyfry o krótszym przełożeniu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lila
Kibic
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Pią 20:06, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
szary ma racje
nie mam pojęcia skad sie bierze
Lila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Rajdowiec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Pią 22:58, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Lila, a po co zawsze na koniec piszesz "Lila" ? My doskonale wiemy że to Ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
autoklublodz
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Pią 23:15, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
szary czepialski...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Rajdowiec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Pią 23:36, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jestem jaki jestem
No dobra, nie zawsze, ale często
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Burek
Kibic
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Sob 12:22, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
szary napisał: | Skąd sie bierze dyfry o krótszym przełożeniu ? |
Bocian przynosi, lub znajduje się w kapuście. Grey_Light_Colorz_PDT_08
Po pierwsze... czemu krótsze? biegi II, III, IV skracasz jak chcesz trybami w skrzyni o ile chcesz. Pozostaje jedynka i wstek.
Chciałbyś mieć krótszą jedynkę w maluchu? zbędne prawda...?
Ale dłuższą... pomyśl, same zalety.
Więc zakładasz dłuższe przełożenie główne do krótkiej skrzyni. Otrzymujesz skrzynię troszkę dłuższą od krótkiej, ale z dłuższą jedynką.
Naturalne środowisko występowania dłuższego przełożenia to 126p BIS
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Rajdowiec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Sob 18:03, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Dobre, podoba mi się
Wszystko przedemną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|