Automobilklub Łódzki | Forum Dyskusyjne

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy

 Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna

   ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    GalerieGalerie    ZalogujZaloguj    RejestracjaRejestracja 

specyfika i rysunki prób AKŁ
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna -> Imprezy i zawody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Śro 23:06, 15 Lut 2006    Temat postu: specyfika i rysunki prób AKŁ

 

Cześć !

Czy moglibyście mi pomóc ?

Potrzebuje informacji jak mniej/więcej wyglądają próby AKŁ - jak z pachołkami, jak z prędkością, jak z nawierzchnią - nie odsyłajcie mnie na strone klubu do galerii, bo już je widziałem, ale one nie powiedzą nawet 20% tego co jest faktycznie.

Wielka prośba do Lili, Numena i całej ekipy startującej aby opisała jak to wygląda od strony kierownicy :-) - do jakich prędkości napędzacie się - w szczególnosci interesują mnie kaszle :-)

Druga sprawa : czy moglibyście podesłać na [link widoczny dla zalogowanych] rysunki prób z jakich kjs-ów AKŁ ? - chętnie zobacze jak to wygląda od strony "nawigacji" :-)


Z góry wielkie dzięki :-D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
autoklublodz
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 10:41, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

plik tu był ale usunąłem bo już zainteresowany dostał Grey_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez autoklublodz dnia Czw 12:47, 16 Lut 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Czw 11:01, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

autoklublodz napisał:
plik tu był ale usunąłem bo już zainteresowany dostał Grey_Light_Colorz_PDT_15


Dzięki :-)

Ta próba na rogach bardzo mi się podoba :-)

...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
autoklublodz
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:04, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

na Gilette na Prząśniczce sędziowie na próbnym przejeździe w Punto I 55KM 4-ch w środku ze 120km/h podobno hamowali...
dlatego teraz Gilette będzie wolniejsza Grey_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lila
Kibic



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:04, 16 Lut 2006    Temat postu: Re: specyfika i rysunki prób AKŁ

 

Porthos napisał:
Cześć !



Wielka prośba do Lili, Numena i całej ekipy startującej aby opisała jak to wygląda od strony kierownicy :-) - do jakich prędkości napędzacie się - w szczególnosci interesują mnie kaszle :-)

Z góry wielkie dzięki :-D


Heja !
To jak wygladają próby zależe rzecz jasna gdzie sa ale ogólnie z moich doświadczeń to wyglada to mniej wiecej tak
mam krótka skrzynie :
- place marketowe - zwykle 1,2 czasami zdarza sie włozyc 3 ostatnio w tendencji sa Carefoury wiec wiesz mniej wiecej jak bo na KZK bylo to samo co zwylke na KJS
Rogi w zasadzie to samo 1,2 plus miejscami sliski asfalt i wołające ogrodzeni "chodz do mnie"
super proba Puszkina 1,2,3,4 ale nie zdarzylam 4 skonczyc , szybko jak by nie mowic
nowe odcinki Nowosolna jechalam zimą wiec latem bedzie bewnie inaczej ale tez w zasadzie 1,2 miejscami 3
Gillete 1,2,3,4
Proby w Tomaszowie Mazowieckim :
Tartak ( mój ulubiony Grey_Light_Colorz_PDT_18 ) 1,2,3
Bunkier 1,2
Niewiadów 1,2,
Super proba PCK 1,2,3
Stadion 1,2,3

o to chodziło ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Czw 11:15, 16 Lut 2006    Temat postu: Re: specyfika i rysunki prób AKŁ

 

Lila napisał:

Heja !
To jak wygladają próby zależe rzecz jasna gdzie sa ale ogólnie z moich doświadczeń to wyglada to mniej wiecej tak
mam krótka skrzynie :
[ciach]
o to chodziło ??


Oo, ten opis mi się podoba, wielkie dzięki Lili :-)

Masz krótką III, IV ? - bo może nie zwróciłem uwagi, ale nie słyszałem aby II była krótka...zresztą na niektóre próby II,III,IV byłaby za krótka...chyba że silnik wiertarka, a nie jakiś średnioobrotowiec do 7000 Grey_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lila
Kibic



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:26, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

mi odcina przy 7000 Grey_Light_Colorz_PDT_14

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Czw 11:43, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

Lila napisał:
mi odcina przy 7000 Grey_Light_Colorz_PDT_14


To zmień tunera/warsztat :-)

(taki mały żarcik)

Mi na poprzednim silniku odcinało różnie: przedział 7000-7800 - ładnych pare razy silnik miał te obroty.....a potem wentylator mówił pierdole nie robię i się na mnie wypinał Grey_Light_Colorz_PDT_16 ...teraz będe musiał wyczaić alu wentylator lub coś w tym stylu...zresztą i tak ten silnik nie będzie się kręcił wysoko :-( - będzie to zwyczajna padaka na 385 :-(

BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lila
Kibic



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 12:35, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

Porthos napisał:



BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ?


ta piersza wersja Grey_Light_Colorz_PDT_19


a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK Grey_Light_Colorz_PDT_11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Czw 12:52, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

Lila napisał:
Porthos napisał:



BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ?


ta piersza wersja Grey_Light_Colorz_PDT_19


a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK Grey_Light_Colorz_PDT_11


Nie Tobie jednej - mój też właśnie wtedy Grey_Light_Colorz_PDT_16


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szary
Rajdowiec



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:59, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

Lila napisał:
Porthos napisał:



BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ?


ta piersza wersja Grey_Light_Colorz_PDT_19


a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK Grey_Light_Colorz_PDT_11


I wtedy szybko przerobiliście chłodzenie z powietrznego na chłodznie cieczą ? Grey_Light_Colorz_PDT_07

A nanoplex nie odcina czasem przy 6.500 ? Znaczy sie maluchowy, bo chyba z cieniasa wyżej ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Numen
Administrator



Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:29, 16 Lut 2006    Temat postu:

 

nie przypominam sobie zebym IV gdzieś zapinał na KJSach, ale nie wykluczam tego. 95km/h miałem na Iglastej na "Rajdzie Emerytów", ale na III.. szybszych prętkości sobie nie przypominam... nie wiem jak Gillette, bo tam szybko było ale czy stówka pękła to nie wiem. Rogi - koleiny jak ch**, maluszek nie koniecznie robi Ci to czego od niego oczekujesz... zwłaszcza przez lekki przód. Delikatnie na zakręcie gazu dodajesz i wylatujesz z kolein, a ładujesz w zaspę. Ciasno i mało miejsca na złożenie auta bokiem, a bez tego (mój bobek - seryjna zawiecha) nie skręcisz co ogranicza znacznie prętkość... nt. puszkana się nie wypowiadam, bo seryjna zawiecha to tam szans nie ma żadnych. Techniczna super traska z lodem latem :DDDD. Drift na max bo dużo kurzu i piachu... reeszta chyba w normie... aaaa i poligon - piachu po kolana więc i ciśnienie w dół i ogólnie da radę to pojechać.
Peace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konrad
Nowicjusz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City

PostWysłany: Pią 0:24, 17 Lut 2006    Temat postu:

 

Porthos napisał:

...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-)

Nieźle, nieźle. Mnie na ostatniej próbie we wrześniowym KZK udawało się w jednym miejscu wrzucić 3, czyli ponad 100 było. W tej sytuacji 90 w bobie to zawstydzający mocno mnie wynik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porthos
Kibic



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głosków/ pod Wawą

PostWysłany: Pią 0:45, 17 Lut 2006    Temat postu:

 

Konrad napisał:
Porthos napisał:

...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-)

Nieźle, nieźle. Mnie na ostatniej próbie we wrześniowym KZK udawało się w jednym miejscu wrzucić 3, czyli ponad 100 było. W tej sytuacji 90 w bobie to zawstydzający mocno mnie wynik...


Ale to był taki troche nieseryjny bob z lekkim driverem - pewnie Lili miała jeszcze więcej :-)

Nie pamiętam dokłdnie nazw tych prób, ale na II i finałowej trzeciej próbie miałem bankowo coś właśnie pod 90km/h - ale co z tego jak samochód się nie prowadził a i kierowca dawał ciała Grey_Light_Colorz_PDT_20


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lila
Kibic



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 15:24, 17 Lut 2006    Temat postu:

 

Mnie jest trudo dokadnei powiedziec do jakich predkości sie rozpędzam bo :
- nie patrze na prędkościomierz tylko czasem na obrotomierz
- moj predkosciomierz przekłamuje (dyfer/ średnica kół)
Grey_Light_Colorz_PDT_18
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna -> Imprezy i zawody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 

Style Created Freely By