Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
|
Autor |
Wiadomość |
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Śro 23:06, 15 Lut 2006 Temat postu: specyfika i rysunki prób AKŁ |
|
|
Cześć !
Czy moglibyście mi pomóc ?
Potrzebuje informacji jak mniej/więcej wyglądają próby AKŁ - jak z pachołkami, jak z prędkością, jak z nawierzchnią - nie odsyłajcie mnie na strone klubu do galerii, bo już je widziałem, ale one nie powiedzą nawet 20% tego co jest faktycznie.
Wielka prośba do Lili, Numena i całej ekipy startującej aby opisała jak to wygląda od strony kierownicy :-) - do jakich prędkości napędzacie się - w szczególnosci interesują mnie kaszle :-)
Druga sprawa : czy moglibyście podesłać na [link widoczny dla zalogowanych] rysunki prób z jakich kjs-ów AKŁ ? - chętnie zobacze jak to wygląda od strony "nawigacji" :-)
Z góry wielkie dzięki :-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
autoklublodz
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 10:41, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
plik tu był ale usunąłem bo już zainteresowany dostał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez autoklublodz dnia Czw 12:47, 16 Lut 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Czw 11:01, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
autoklublodz napisał: | plik tu był ale usunąłem bo już zainteresowany dostał |
Dzięki :-)
Ta próba na rogach bardzo mi się podoba :-)
...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
autoklublodz
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 11:04, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
na Gilette na Prząśniczce sędziowie na próbnym przejeździe w Punto I 55KM 4-ch w środku ze 120km/h podobno hamowali...
dlatego teraz Gilette będzie wolniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lila
Kibic
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 11:04, 16 Lut 2006 Temat postu: Re: specyfika i rysunki prób AKŁ |
|
|
Porthos napisał: | Cześć !
Wielka prośba do Lili, Numena i całej ekipy startującej aby opisała jak to wygląda od strony kierownicy :-) - do jakich prędkości napędzacie się - w szczególnosci interesują mnie kaszle :-)
Z góry wielkie dzięki :-D |
Heja !
To jak wygladają próby zależe rzecz jasna gdzie sa ale ogólnie z moich doświadczeń to wyglada to mniej wiecej tak
mam krótka skrzynie :
- place marketowe - zwykle 1,2 czasami zdarza sie włozyc 3 ostatnio w tendencji sa Carefoury wiec wiesz mniej wiecej jak bo na KZK bylo to samo co zwylke na KJS
Rogi w zasadzie to samo 1,2 plus miejscami sliski asfalt i wołające ogrodzeni "chodz do mnie"
super proba Puszkina 1,2,3,4 ale nie zdarzylam 4 skonczyc , szybko jak by nie mowic
nowe odcinki Nowosolna jechalam zimą wiec latem bedzie bewnie inaczej ale tez w zasadzie 1,2 miejscami 3
Gillete 1,2,3,4
Proby w Tomaszowie Mazowieckim :
Tartak ( mój ulubiony ) 1,2,3
Bunkier 1,2
Niewiadów 1,2,
Super proba PCK 1,2,3
Stadion 1,2,3
o to chodziło ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Czw 11:15, 16 Lut 2006 Temat postu: Re: specyfika i rysunki prób AKŁ |
|
|
Lila napisał: |
Heja !
To jak wygladają próby zależe rzecz jasna gdzie sa ale ogólnie z moich doświadczeń to wyglada to mniej wiecej tak
mam krótka skrzynie :
[ciach]
o to chodziło ?? |
Oo, ten opis mi się podoba, wielkie dzięki Lili :-)
Masz krótką III, IV ? - bo może nie zwróciłem uwagi, ale nie słyszałem aby II była krótka...zresztą na niektóre próby II,III,IV byłaby za krótka...chyba że silnik wiertarka, a nie jakiś średnioobrotowiec do 7000 Grey_Light_Colorz_PDT_02
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lila
Kibic
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 11:26, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
mi odcina przy 7000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Czw 11:43, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Lila napisał: | mi odcina przy 7000 |
To zmień tunera/warsztat :-)
(taki mały żarcik)
Mi na poprzednim silniku odcinało różnie: przedział 7000-7800 - ładnych pare razy silnik miał te obroty.....a potem wentylator mówił pierdole nie robię i się na mnie wypinał ...teraz będe musiał wyczaić alu wentylator lub coś w tym stylu...zresztą i tak ten silnik nie będzie się kręcił wysoko :-( - będzie to zwyczajna padaka na 385 :-(
BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lila
Kibic
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 12:35, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Porthos napisał: |
BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ? |
ta piersza wersja
a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Czw 12:52, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Lila napisał: | Porthos napisał: |
BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ? |
ta piersza wersja
a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK |
Nie Tobie jednej - mój też właśnie wtedy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szary
Rajdowiec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Wysłany: Czw 19:59, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Lila napisał: | Porthos napisał: |
BTW. Ty masz zapłon na nanoplexie czy zwykły aparat ? |
ta piersza wersja
a mi wentylator też kiedyś odleciał tzn wlasnie wtedy na tym KZK |
I wtedy szybko przerobiliście chłodzenie z powietrznego na chłodznie cieczą ? Grey_Light_Colorz_PDT_07
A nanoplex nie odcina czasem przy 6.500 ? Znaczy sie maluchowy, bo chyba z cieniasa wyżej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Numen
Administrator
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Czw 20:29, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
nie przypominam sobie zebym IV gdzieś zapinał na KJSach, ale nie wykluczam tego. 95km/h miałem na Iglastej na "Rajdzie Emerytów", ale na III.. szybszych prętkości sobie nie przypominam... nie wiem jak Gillette, bo tam szybko było ale czy stówka pękła to nie wiem. Rogi - koleiny jak ch**, maluszek nie koniecznie robi Ci to czego od niego oczekujesz... zwłaszcza przez lekki przód. Delikatnie na zakręcie gazu dodajesz i wylatujesz z kolein, a ładujesz w zaspę. Ciasno i mało miejsca na złożenie auta bokiem, a bez tego (mój bobek - seryjna zawiecha) nie skręcisz co ogranicza znacznie prętkość... nt. puszkana się nie wypowiadam, bo seryjna zawiecha to tam szans nie ma żadnych. Techniczna super traska z lodem latem :DDDD. Drift na max bo dużo kurzu i piachu... reeszta chyba w normie... aaaa i poligon - piachu po kolana więc i ciśnienie w dół i ogólnie da radę to pojechać.
Peace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konrad
Nowicjusz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Boat City
|
|
Wysłany: Pią 0:24, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Porthos napisał: |
...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-) |
Nieźle, nieźle. Mnie na ostatniej próbie we wrześniowym KZK udawało się w jednym miejscu wrzucić 3, czyli ponad 100 było. W tej sytuacji 90 w bobie to zawstydzający mocno mnie wynik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Porthos
Kibic
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głosków/ pod Wawą
|
|
Wysłany: Pią 0:45, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Konrad napisał: | Porthos napisał: |
...a teraz czekam na wrażenia z jazdy - wiem że na wrześniowym kzk napędzałem się do około 80-90km/h...a jak jest z innymi próbami ? :-) |
Nieźle, nieźle. Mnie na ostatniej próbie we wrześniowym KZK udawało się w jednym miejscu wrzucić 3, czyli ponad 100 było. W tej sytuacji 90 w bobie to zawstydzający mocno mnie wynik... |
Ale to był taki troche nieseryjny bob z lekkim driverem - pewnie Lili miała jeszcze więcej :-)
Nie pamiętam dokłdnie nazw tych prób, ale na II i finałowej trzeciej próbie miałem bankowo coś właśnie pod 90km/h - ale co z tego jak samochód się nie prowadził a i kierowca dawał ciała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lila
Kibic
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
|
Wysłany: Pią 15:24, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie jest trudo dokadnei powiedziec do jakich predkości sie rozpędzam bo :
- nie patrze na prędkościomierz tylko czasem na obrotomierz
- moj predkosciomierz przekłamuje (dyfer/ średnica kół)
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|