Automobilklub Łódzki | Forum Dyskusyjne

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy

 Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna

   ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    GalerieGalerie    ZalogujZaloguj    RejestracjaRejestracja 

Maszynki do golenia... przeciwników
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Było Prawie
Nowicjusz



Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:22, 23 Mar 2006    Temat postu:

 

po to mamy forum by tu pewne sporne kwestje wyjaśniać...juz raz to pisałem.
Odnoszę wrażenie,że bardzo Cie(Robo) to zabolało,że ktoś Ci wypomniał,że nie jeżdzisz w KJS-ach...bo ja Ciebie ani razu nie widzałem,to są fakty a czasem jak coś napiszesz o tym sporcie to krew zalewa,gdybyś był autorytetem w temacie to bym Ciebie zrozumiał i pogadał jak równy z równym,a tak to nie chce mi sie z Toba pisać...składaj te Swoje rajdówki jak sie juz czegoś nauczysz to pogadamy,na temat jeżdzenia może nawet wymienimy doświadczenia,bo teraz to Ty sie ciągle uczysz i dobry z Ciebie teoretyk...a gorzej z praktyką
Pozdrawiam owocnej nauki:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szary
Rajdowiec



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:03, 23 Mar 2006    Temat postu:

 

[quote=Konrad]Strasznie nerwowe reakcje tu obserwuję. Podobnie jest na innych tematach...[/quote]
Jeszcze nie spotkałem forum, na którym by nie było spięć i wrzutów Grey_Light_Colorz_PDT_19

Cytat:
...Co do maluszka - miałem dwa. Nauczyły mnie szacunku do auta, tylnego napędu i podstaw machaniki. Niestety były to kolejne pojazdy w moim zbiorze, które utrwalały nawyk traktowania przepustnicy jak urządzenia dwustanowego - albo się gaz ciśnie do końca, albo wcale. Nie wiem, czy to przez 126p, ale potem w każdym aucie przychodził taki moment, że wspaniały sterownik analogowyzamieniał się w jednobitowy przełącznik...


Fakt, w maluchu aż korci żeby cisnąć do oporu, co prawda ze standardowego 2cylindrowaca można sporo wyciągnąć, ale po jakimś czasie zaczyna brakować mocy, ale to chyba nie zależnie od auta. A swoją drogą jestem ciekaw na jak długo wystarczała by mi moc w maluchu klasy Burka, czy Lili Grey_Light_Colorz_PDT_19


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoboRally
Organizator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:17, 23 Mar 2006    Temat postu:

 

..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RoboRally dnia Czw 20:18, 23 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoboRally
Organizator



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 422
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:18, 23 Mar 2006    Temat postu:

 

Było Prawie napisał:
...dobry z Ciebie teoretyk...a gorzej z praktyką
Pozdrawiam owocnej nauki:)


dziękuję mistrzu ...

hehe

r0b0 T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konrad
Nowicjusz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City

PostWysłany: Pią 7:54, 24 Mar 2006    Temat postu:

 

szary napisał:

Jeszcze nie spotkałem forum, na którym by nie było spięć i wrzutów Grey_Light_Colorz_PDT_19

Ja spotkałem. Ale napisałem to nie dlatego, że wiem, że może być inaczej, tylko dlatego, że CHCĘ, żeby tu było inaczej. Zawsze mi się wydawało, że sport to kulturalna forma rywalizacji. Jak czytam pyskówki to czuję powrót do barbarzyństwa. Równajmy w górę, nie do polityków, kiboli i prostaków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
autoklublodz
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 8:13, 24 Mar 2006    Temat postu:

 

kciuka tu chciałem wcisnąć ale nie ma w ikonkach Grey_Light_Colorz_PDT_13

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Burek
Kibic



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:21, 24 Mar 2006    Temat postu:

 

Zatem ja chciałem grzeczne i kulturalnie, ale stanowczo zdementować plotkę jakoby jazda malarem uczyła złych nawyków, których trudno się pozbyć.

A co do kwestii przepustnicy, to oczywiście, jak wszystko na świecie jest to sprawa względna i zależy od wielu czynników. Z jednej strony, owszem w malcu gaz zasadniczo ma 2 pozycje ale już np w seryjnym malarstwie na śniegu przydaje się analogowy przyspiesznik. Ja w swoim mam pedał gazu dużo dłuższy od seryjnego, nie po to, żeby był na wysokości pozostałych ale żeby było można bardziej precyzyjnie nim sterować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nodajspokoj
Nowicjusz



Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 16:15, 01 Kwi 2006    Temat postu:

 

ja jednak podpisuje się pod tymi "złymi nawykami".

Sam jeżdżę maluchem od blisko roku, w chwili obecnej padła skrzynia i silnik kwalifikuje się do remontu. Pomyślałem sobie że będzie to pożegnanie z tym złośliwym 2-cylindrowym potworkiem, ale niestety - przeliczyłem pieniążki i nie stać mnie na porządne auto w sensownym stanie które wytrzyma bez inwestycji moją jazdę. Dlatego jestem zmuszony wrócić do malucha.

Gdybym jednak dysponował odpowiednią kwotą już bym do malucha nie wracał. Dlaczego? Pożyczyłem od znajomego Fiata CCS i spróbowałem sportowej jazdy. I tu właśnie wychodzą godziny spędzone za kierownicą 126p. Na codzień jeżdżę przednionapędowym mondeo, a wcześniej jeździłem kadettem e - więc nie chodzi o to że nie miałem do czynienia z przednim napędem. Jednak z uwagi na bardzo specyficzne prowadzenia malucha oraz na sposób hamowania oraz prędkości jakie rozwija się w większych samochodach śmiem twierdzić że "co za dużo to nie zdrowo".
Mam nadzieję że kolejny rok w małym fiacie nie wypaczy mnie do końca.

A to że niektórzy rajdowcy zaczynali od właśnie malucha to raczej kwestia pieniędzy niż tego że w tak trzeba. Wspomniany Kulig jeździł maluchem tylko rok, później przesiadł się na Toyotę.

PS. Nie twierdzę że maluch jest łatwy w prowadzeniu, bo nie jest. Można osiągnąć w maluchu mistrzostwo, ale moim zdaniem będzie to sztka dla sztuki. Niestety era aut z napędem na tył przeminęła - te samochody są za wolne w stosunku do konkurencyjnych samochodów przedninapędowych czy 4x4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konrad
Nowicjusz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Boat City

PostWysłany: Sob 19:59, 01 Kwi 2006    Temat postu:

 

nodajspokoj napisał:
Niestety era aut z napędem na tył przeminęła - te samochody są za wolne w stosunku do konkurencyjnych samochodów przedninapędowych czy 4x4

Dodaj, że era się skończyła w rajdach i na ulicy. W rajdach dlatego, że na śliskim (a rajdy są wyłącznie na śliskim) lepiej prowadzą się 4x4 a FWD są lżejsze, a na ulicy dlatego, że FWD jest tańsze w produkcji. Projektuje się jeden przód i 5 różnych tyłków. I powstaje coś co się nazywa Thalia...
Bo już prawdziwe samochody, to wyłącznie RWD;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ertejot
Kibic



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:21, 04 Kwi 2006    Temat postu:

 

Bardzo mnie się miło to czytało! Dwa lata spędziłem w bobie i też pamiętam coś co nazywałem ekonomicznym lataniem bokami. Bo na ślizgim pedał gazu nie wchodził nawet do połowy. Szkoda że nigdy nie byłem w stanie odłożyć na przygotowanie go do sportu. Teraz koreańczyka na bank już nie przygotuje. Bo jakby wyglądał lanos 1,4 na kjsie...? Grey_Light_Colorz_PDT_22 Ale może... Jakbym dostał jakiś większy zastrzyk gotówki, kupiłbym jeszcze malara i jeździł... Ech. Zazdroszcze Wam chłopaki. A maluch to naprawdę wdzięczne autko. Jakby kto chciał oddać swojego na złom to dzwońcie do mnie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Automobilklub Łódzki Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 

Style Created Freely By